BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Bėgiai.

2007-11-13

Aną dieną diskutavom apie tai kas nutiktų, jei greit važiuodamas įjungtum atbulinį bėgį.

Diskusija privedė prie to, kas nutiktų jei su “automatu” važiuojant įjungtum kitą pavarą nei kad D.

Kadangi nei vienas taip tiksliai nežinojom, kas gi galėtų nutikti, sugalvojau paklausti čia. Papasakokite prašau kas nutiktų abiem atvejais? :)

Rodyk draugams



Komentarai (9) apie "Bėgiai."

  1.   Anonymous rašė:

    1. Atveju neijungtum atbulinio begio. T.y. butu dzirzgiantis garsas iki kol sustotum, tik tada atbulini ijungtum (jei butu like ka ten jungt).

    2. Moderniam automatui butu px ka jungi - daugiau nei N jis neijungtu tiesiog :) Senam automatui butu idomiausia ijungti P - uzblokuotu varancius ratus =]

  2.   Anonymous rašė:

    MythBusteriai kazkada bande ijungti atbuline su automatu ir mechanine pavaru deze. Automatas net nereagavo, o mechanine jungiant dzirzge, bet vis tiek neijunge. Greiciau suluzo :D

  3.   artojelis rašė:

    Mes klaipėdoj buvom igrūdę ant automato kažką. Labai nemalonus ir piktas garsas. Mašina sustojo. Iš pirmo žvilgsnio jokių liūdnų pasekmiu, jei nori daugiau gyvai papasakosiu, nors jau pasakojau :)

  4.   ideologinisvadas rašė:

    pinigine tau padekotu :D

  5.   ponaitis rašė:

    geriau važiuodamas atgal įmesk pirmą.:))

  6.   Gilbert rašė:

    su mechanine atbulinio bėgio tikrai neįmestum. O su automatu nežinau ;-)

  7.   kalkus rašė:

    Pasidalinsiu savo patirtimi. Jeigu masina BMW (kazkur 85 metu 3 klases, mechanine), tai gali vaziuodamas i prieki apie 30 km/h ijungti atbuline ir atvirksciai ir butina spausti gaza, efektas neblogas, bet visgi gal ne su visom dezemis. Kas liecia automatus, tai USA ant Chevrolet (87 metu) esu vazinejes ir idomumo delei isbandes. Kaip zinote pavaros isdeliotos taip: P R N D 2 1. Prie viso sito prisideda tai kad begis isijungia ne iskarto. bandymas #1 - maziau nei 5 mylios per valanda, masinos eiga pirmyn (didelio skirtumo ar D ar N nera) jungiame i P. Jei norite likti gyvi ir neislekti pro priekini stikla, tai vaziuodami greiciau to nebandykite, nes ratai iskart uzsiblokuoja, o kadangi jungi begi su viena ranka, tai su kita nespeji issilaikyti uz vairo (galva atsidure netoli stiklo). Tiesa, uzteko tokio greicio, kad padangos siek tiek slystu sausu asfaltu. Bandymas #2 (siuo atveju vaziavau su ne man paskirtu chevy [chevrolet])- Greitis apie 50 mph, noredamas is D ijungti i N pataikiau i R. Po keliu sekundziu toks garsas, kad net neaisku kas darosi ir net nespejes pamastyti dar griebdamas svirti sugebejau ijungti P. Gerai kad su dirzu buvau ir staigios atbulines reakcijos deka ijungiau N, D ar 2. Nors ir issigandau kad busiu sugadines pavaru deze, bet visgi 60 myliu namo grizau sekmingai. O siaip pvz pontiac grand prix automatas neijungsi atbulines arba P nepaspaudes ant svirties mygtuko, kas visgi apsaugo nuo netycinio perstumimo.

  8.   kalkus rašė:

    Pataisymas - bandymu #2 turejo buti parasyta kad vaziavau chrysleriu :)

  9.   soda caffeine rašė:

    Through the years Pepsi has been known for developing and selling strangely flavored versions of their renown Pepsi soda. They’ve gone clear, white, clear, red, and now they’re going blue with Pepsi blue.

Rašyk komentarą